Utmaning

Blev utmanad av Sandy

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva åtta underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva åtta saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren åtta nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information


Jag har gjort den här två gånger förut men nåt mer ska jag väl
alltid hitta. Kanske är inte alla saker underliga men here we go.

1. Jag har ett jäkla temperament. Folk som inte känner mig tror inte det.
Dom blir snarare förvånade om jag nämner det. Jag uppfattas som lugn
och gullig. Och det är jag för det mesta men akta dig vilket humör jag kan
ha. Fråga Jeffrey;) Han tycker Anger management är en bra ide för mig.

2. Jag är en spegelmissbrukare. Jag speglar mig jag vet inte hur många
gånger om dagen. Speglar mig i allt, skyltfönster, bilar you name it. På
jobbet när jag fixar fika och väntar på att teet ska bli klart så går jag in på
toan och speglar mig x antal gånger. Idag blev det 4 ggr. Weirdo!

3. Jag går ofta och gör makeovers på människor i min fantasi. Jag kan
tänka Oj, dom där byxorna var inte det bästa valet för hennes/hans kropp.
Eller Hmm, lite ögonbrynsnopp och smink på henne så skulle det bli en
pingla. Jag gör det inte på ett elakt sätt utan tänker mer på att vissa inte
utnyttjar sin fulla potential. Det är kul att ha nåt att sysselsätta sig med om
man är uttråkad på tunnelbanan:) Och ja, det finns säkert människor som
gör samma sak med mig ;)

4. Jag har aldrig hyrt en film, inte själv alltså. Jag har heller aldrig köpt en
pizza själv. Så inga filmkvällar med pizza när jag är ensam och uttråkad.
Vet inte varför men det har liksom aldrig kommit som en tanke att göra det.

5. Jag älskar ju djur som nog inte undgått nån. Jag är uppväxt med hundar,
katter, fiskar, kanin, fåglar. Undulater har jag haft nu (med några korta avbrott)
i 22 år.

6. Jag har en farbror(min enda farbror) som jag inte pratat med på 12 år. Det
är av eget val. Jag kan vara otroligt principfast när jag tycker att en människa
gör fel och är dum mot andra. Min farbror har alltid varit och är elak (verbalt och
fysiskt) mot min farmor. Även om hon och jag knappt har nån kontakt så tycker
jag att han ska ha respekt för sin mamma.

7. Jag har en kusin som tog livet av sig. Han orkade inte längre och hängde
sig i ett träd. Hur hans fru och tre barn nånsin ska förstå det, det vet jag inte.

8. När jag lyssnar på min I-pod så är jag oftast i min egen värld. Jag regisserar
videor och gör dansrutiner all in my head ;)


Inte lätt att komma på massa saker bara sådär men nu är det gjort:)
Den som känner sig manad kan ju anta utmaningen men det verkar som dom
flesta gjort den redan.

Kommentarer
Postat av: Lina

Nr 4 - that's me!
Det blir aldrig av för mig att göra sånt själv, jag förknippar pizza & film med kompisar/mys - inte själv. Märkligt. :)

2007-08-28 @ 21:05:48
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Bra, då är det inte jag som är konstig då;)

2007-08-29 @ 17:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0