Suck och dubbelstön!

 

Jag gick i affärer och hittade inte ett jävla skit.
Jag diggar inte modet just nu. Vet att det är såå
modernt och inne med A-linje men jag Gillar inte
det! Alla jävla plagg är ju i det stuket. Och I´m sorry
men även om jag gillade det så passar jag inte i det.
Men nu ogillar jag ju det. Jag vill inte gå omkring som
nån fricking trekant i nåt mammatält. Jag gillar att
ha kläder som framhäver mina former. Men det skiter
alla affärer i, nej alla ska gå och se ut som trekantiga
små flickor a la Mia och Twiggy anno 1960-something.
Och inte nog med det så ska alla jävla kläder vara grå,
svarta eller vita. Jag är så trött på dom färgerna så jag kräks
snart. Men det går ju fan inte hitta några andra färger knappt.

Ja, jag är lite sur;)

Antal svordomar i denna text: 4½ varav Jävla förekommer hela
3 gånger. Starkt jobbat Denise.


Kommentarer
Postat av: Jess

tack hehe å tack, Vet vad du menar med att inte gilla modet. jag gillar det inte heller! Nästan så att jag själv kundew skriva den första delen. Tycker ockå om att ha kläder som framhäver mina former!mm Ha en br adag.

2007-08-25 @ 13:14:47
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Sabor

Ibland är det så när man ska handla ngt så hittar man det aldrig och när man inte ska hittar man massor.Men ibland är modet helt felt för ens smak.Lycka till!

2007-08-25 @ 14:41:22
URL: http://sabor.blogg.se
Postat av: Dee

Jess: Då är jag inte ensam om att ogilla det. Skönt;)
Sabor: Ja, det är alltid så. Och oftast så har man inga pengar när man hittar massa grejer;) Tack:)

2007-08-25 @ 22:21:39
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0