Spill

image1066

OBS. Ironiskt inlägg

Jag kommer hem efter en lång dag..nåja en dag
på jobbet och är sugen på kaffe. Fixar till med min
moccabryggare. Mjölken är nästan färdigskummad
och kaffet är klart. Jag lyfter bryggaren för att hälla i
koppen men kommer på en bättre idé. Jag häller ut
hela skiten över diskbänken istället. Jaa! Och mellan
spisen och diskbänken också för då har jag ju massor
med roligt jobb med att torka upp allt som sipprar sig in
där i mellan. Och dra ut spisen är ju alltid lika kul. Fan
vilken bra idé:) Det är ju mycket roligare än att sitta ner
i lugn och ro och dricka kaffet. YAY!

Kommentarer
Postat av: Lina

:D

2007-08-30 @ 17:30:22
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: ;)

2007-08-30 @ 18:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0