Oompa loompa

image995

Bild: Stureplan.se

Jag har ingen aning om vilka dessa tjejer är men
dom är säkert jättetrevliga tjejer. Jag använder bara
dom som ett exempel på looks. Jag tycker var och
varannan tjej ser ut så här nu för tiden. I alla fall "fjortisar".
Jag tycker det är fint med solbränna men då ska man
bara se lite fräscht solkysst ut, men det är många
tjejer nu som solar så mycket så dom är brunare än
mulatter. Och så detta platinablonda hår gärna. Med
en sidbena som börjar vid ena örat. (What´s up with
that?) Och så fullt med ljust läppglans. Och fastän
dom är superbruna så kletar dom fullt med foundation
och puder i ansiktet i alla fall. Hmm?

 

Det här är en stil från Japan men det finns
vissa likheter
;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahaha, fan vad fult det där är! Åååäähh, dom ser ut som levande barbiedockor... gräsligt! ;/
Och jag menar, ska dom använda löshår så kan dom väl för fan ta löshår i RÄTT nyans?! Usch! :D

2007-08-03 @ 18:37:40
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Ja, jag förstår inte riktigt varför man vill se ut som en Barbie. Och det gör ju inte saken bättre att alla porrstjärnor kör med den looken också. Jaja, smaken är som baken;)

2007-08-03 @ 19:30:57
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0