Ännu en;)

1. Hur gammal är du om fem år?

37, oh my gooood! *gråter*
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Tweety och Pookie

3. Hur lång är du?
1.73

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Göta kanal klockan 4 i morse när jag inte kunde sova

5. Vem ringde du senast?
Pappa

6. Vem ringde dig senast?
Jeffrey

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Du är min prinsessa, hoppas att du vet det. Älskar dig."

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
Snart två år sen

11. Vilken ögonfärg har du?
Gråa med inslag av grönt

12. När vaknade du i dag?
Klockan 4 först, sen halv nio
13. Vilken är din favoritjulsång?
White christmas

14. Vilken är din favoritplats?

Hemma
15. Vilken plats föredrar du minst?
Hmm, nån plats där jag inte trivs

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Ingen aning

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Kommer inte ihåg

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
En film jag såg häromkvällen

19. Hur stor är din säng?
160

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar, Acer Aspire 3000
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Oftast butt naked men ibland med linne och trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4, men sover bara på en

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
Bara Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota är skönt
26. Är du social?
Nja, i vissa fall

27. Vilken är din favoritglass?
Jag är nog den enda som inte smakat Ben&Jerry så jag tänker
inte svara det. Tror inte jag har nån favvo. Gillar många;)

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Brukar inte äta efterrätt så ofta men allt med choklad funkar

29. Tycker du om kinamat?
Jodå, det går ner

30. Tycker du om kaffe?
Love it! Vanilla latte helst

31. Vad dricker du till frukost?
Sen frukost blir det kaffe annars te eller juice

32. Sover du på någon särskild sida?
Högra sidan, men jag väljer efter vad som känns
rätt. När vi flyttade in här så kändes den högra rätt;)

33. Kan du spela poker?
Nej, faktiskt inte

34. Tycker du om att mysa/kela?
Bästa som finns:)

35. Är du en beroendemänniska?
Jag är beroende av gos;)

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej faktiskt inte

37. Vill du ha barn?
Ja, jag har börjat vilja ha det nu på sista tiden

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, när jag bröt benet
 40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet alla gånger. Jag ääälskar havet♥

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och saker till hemmet
42. Äger du dyrbara smycken?
Nej, jag gillar inte guld så jag har bara silver och det är ju inte
speciellt dyrt. Diamanter har jag aldrig fått;)

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Just nu inget eftersom jag aldrig har ro nog att titta
på ett program, jag bara zappar hela tiden:(

44. Kan du rulla med tungan?
Jag kan rulla med den och vända på den;)
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Jag känner flera roliga människor, svårt att säga

46. Sover du med gosedjur?
Nej, men jag gillar gosedjur
47. Vad har du för ringsignal?
Olika för olika människor

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Inget från när jag var liten men från när jag var tonåring:)

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Våran nya dammsugare som vi fick av Jeffreys mamma:)

50. Flirtar du mycket?
Ja, med Jeffrey
51. Kan du byta olja på bilen?
Jajjemen

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Har inte körkort så nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Kommer inte ihåg vad den hette

54. Läser du dagstidningen?
Läser Metro, City, Punkt se, Aftonbladet och Expressen

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Inte just nu

56. Dansar du i bilen?
Alltid

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P4 på jobbet

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Kommer inte ihåg, säkert nån påminnelse om nåt

59. När var du i kyrkan senast?
När Jeffreys brorssöner döptes för snart en månad sen

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Ingrid min svenskalärare och Tiia min bildlärare

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Hmm, typ två, tre dar

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Hmm, det var säkert Jeffrey


Kommentarer
Postat av: Lina

Kul!
Jag snor på direkten! :)

2007-08-05 @ 18:22:26
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Gör det;)

2007-08-05 @ 18:43:08
URL: http://deelight.blogg.se
Postat av: Jess

hehe sött sms=) Nä, jag har också svårt att titta på bilden! Ryser! huvva!

2007-08-05 @ 18:43:40
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Dee

Jess: Visst var det:) Jaa, ryyys!

2007-08-05 @ 19:06:51
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0