Abs





Jag har alltid varit och är ett stort fan av Janet Jackson. Jag tycker om hennes
musik och dans, jag tycker hon är skitsnygg och jag är ett stort fan av hennes
mage haha. Jag kommer ihåg när jag såg den här videon första gången. Jag var
19 och jag och mina två bästa tjejkompisar satt framför Mtv som vanligt. När jag
såg Janets mage så kunde jag bara säga Damn! Mina kompisar sa Nej, det är
för mycket muskler. Jag sa bara Damn! igen. Jag tycker hennes mage är grym.
Men smaken är som baken;)

Kommentarer
Postat av: JJ

Ja, alltså du har helt rätt. Janet Jacksons mage är helt fantastisk. Dina kompisar tycker att det är för mycket muskler, och dom har ju rätt i att det är mycket muskler. Men det gillar i alla fall jag. Nämen, allvarligt talat, både Madonna och Britney Spears som är kända för sina fantastiskt vältränade kroppar, hamnar långt efter Janet. Jag kan inte säga med 100% säkerhet men nästan, att Janet Jackson har både starkare mage, starkare ben och starkare biceps än alla andra sångerskor. Det finns bara fem utmanare, det är följande:



Shakiras lår,

Britneys lår,

Jennifer Lopez lår,

Nelly Furtados lår och

Madonnas biceps.



Det finns några utmanare men när det gäller magen så är hon överlägsen.



Bara så att du får lite fakta, om du är intresserad. :)

2008-09-21 @ 05:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0