Cancer

image803

Jag har fått reda på att min farbror fått cancer. I bukspottskörteln.
Värsta sorten av cancer också. Jag har ingen kontakt med min farbror
och har inte haft sen jag var 18. Han är i mina ögon ingen trevlig människa.
Men även fast jag tycker så så tycker jag självklart att det är väldigt tråkigt
att han fått cancer. Han kommer troligtvis dö för utsikterna var inte så goda.
Jag önskar ingen att dö i cancer.
Cancer är nåt jag är livrädd för, jag har till och med svårt att skriva ordet:(
Jag tänker på min farmor och hur hon kommer att reagera om han dör innan
henne, det kommer knäcka henne. Även fast han varit elak mot henne hela sitt
liv så är det hennes son. Usch, jag hatar cancer. Min dröm vore ett botemedel nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0