Bläää

image779

Jag har inte druckit kaffe på flera veckor. Jag får perioder när jag
är stressad, då reagerar min kropp på kaffet och jag blir nervig
av att dricka det så då brukar jag ta en paus från koffeinet.
Men idag tänkte jag unna mig en god latte. Först hittar jag inte
mitt kaffe(ligger i nån av alla kartonger) så jag får ta pappas
Löfbergs lila (vet inte men jag tycker inte det smakar gott)
Sen hittar jag inte min lilla mjölkskummare*suck* Men jag
vispade loss med en vanlig visp och det funkade väl i en halv
minut i alla fall innan skummet försvann spårlöst. Kaffe
smakade blää i vilket fall som helst så här sitter jag utan en god latte.

Crap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0