Bla, bla

image812

Många som var lediga idag, jag var inte en av dom.
Men det är helt ok med mig. Jag trivs så bra på jobbet:)
Efter jobbet gick jag en sväng på stan. Hann med att träffa
my love en snabbis och pussa på honom lite:)
Jag behöver nytt av det mesta, skor, jeans, tröjor.
Men som vanligt när man har pengar så hittar man inget.
Känner mig lite lost just nu när det gäller kläder. Det här
A-linjeformade modet är inte riktigt min grej tror jag. Har fått
för mig att jag inte passar i det och tycker inte riktigt om det heller.
Jag vet helt enkelt inte just nu. Brukar ni hamna i en svacka
när det gäller kläder ibland? När ni inte alls vet vad ni vill ha för
slags stil?

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh. Äntligen en till som inte förstått tjusningen med A-linjeformat. Jag ser mest gravid ut med såna kläder och ärligt talat tycker jag inte det är så snyggt på andra heller. Det bara liksom hänger och slänger utan någon kontroll..hehe.

2007-04-30 @ 16:54:34
URL: http://www.dress-you-up.blogspot.com/
Postat av: Dee

Linda: Precis. När jag är gravid kan jag nog tänka mig att ha på mig sånt kanske men nu..näää.

2007-04-30 @ 17:07:59
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0