Yadi yada



Handtvål
Nagellacksremover
Raklödder


Jag var och köpte några nödvändiga saker, utnyttjade mina checkar från
H&M och Åhléns:) Var och hämtade ut H&M-beställningen också. Det
var ett par jeans som inte var med men dom kommer i mitten av månaden.
Dom andra tre jeansen vet jag ännu inte vad jag tycker om. Ska prova dom
flera gånger. Ska lägga upp bilder men behöver hjälp med att ta bild bara.
Pennkjolen får åka tillbaka, den satt inte alls bra:(
Jag har smal midja, ganska bra med höfter och rumpa och sen en svank som
ofta gör att vissa kläder sitter konstigt. Jag får som en stor lucka mellan svank
och kläder. I alla fall, kjolen satt inte bra alls.
Förutom det var det Jeffreys cardigan. Han har inte provat den än så jag vet inte
om den ska stanna eller åka tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0