Partytime



Ikväll blir det fest. Jeffrey fyller år på söndag men ska ha fest idag.
Han har alltid stora fester när han fyller år. Förra året var jag inte med
för då var vi fortfarande bara på pratstadiet, pratades vid nån gång ibland.
Hade aldrig träffats då. Hm, hur går det ihop tänker ni säkert. Och ja, jag
kan erkänna, vi träffades på nätet. Haha. Men det där börjar ju bli väldigt
vanligt nu för tiden så det är inget konstigt med det. Har hittat underbara
vänner där också:) I alla fall, så har Jeffrey hyrt en klubb som han ska sin
fest på. Vet inte hur många som kommer men jag hoppas att det inte kommer
så många som förra året. 350 pers!! Klubben tar bara 260.
Nu har jag funderat på vad jag ska ha på mig och det får bli den svarta
klänningen fån Asos, som jag faktiskt aldrig använt. Det jobbiga är ju bara mina
bleka ben:( Så jag håller på och busar dom nu. Blir nog mina bruna peep toes
till det och håret tänkte jag ha i stora lockar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Klänningen ser ut som att den kommer bli en hit. Väldigt fin! Kan man få se när du har den på?

2006-09-15 @ 16:42:43
URL: http://lifeofmacyline.blogspot.com/
Postat av: Dee

Linda: Ja, jag hoppas den blir bra. Oroar mig bara för mina vita ben, jag har busat men dom ser lika vita ut fortfarande:( Ja, jag lägger upp bild sen.

2006-09-15 @ 16:58:50
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0