Onsdag



Mycket te blir det när man är sjuk. Men nu är
jag trött på te, blä. Just nu är febern borta och
jag mår ganska ok, men är helt slut. Jag vet
inte hur många gånger jag vaknade i natt. Jag
Hatar rethosta! Jag fick såna där äckliga retningar
en gång igår så jag mådde jätteilla. Fick andas djupt
genom näsan för att försöka få bort illamåendet. Usch.
Sen fortsatte retningarna under natten, men inte såna
äckliga med illamående. Och varje gång jag vaknade
så tog det tid att somna om för huvudvärken gjorde sig
påmind. Stannade hemma från jobbet idag. Men kom
på att jag skulle till hjärnskrynklaren idag så jag masade
mig iväg och satt där och hostade, drack vatten och knaprade
halsisar. Men det var en bra session i alla fall:)
Nu ligger jag nerbäddad och vilar. Det behövs diskas och
städas men det orkar jag inte. Jag är ju faktisk sjuk.
Tydligen är jag ganska gnällig när jag är sjuk, enligt Jeffrey.
Men vadå, det är ju syyynd om mig;) Haha.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas att du blir helt frisk snart då :D

2006-09-27 @ 21:57:56
URL: http://outrageous.blogg.se
Postat av: Dee

Sara: Tack så mycket:)

2006-09-27 @ 22:13:02
Postat av: Madde

usch! Hoppas förkylningen försvinner snart! Så sjukt jag brukar oxå må illa av förkylningar.. host o slem..ingen bra kombination! Krya på dig! Kram

2006-09-28 @ 12:36:34
Postat av: Dee

Madde: Tack så mycket:) Kram

2006-09-28 @ 12:39:35
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0