Mamma



Pratar med mamma i telefon just nu.
Bla, bla, bla. Hon är väldigt bra på att babbla
denna kvinna. Min mamma och jag har ett nära
förhållande men det är inte helt problemfritt.
Mamma och pappa är skilda sen många år.
När jag var tolv så träffade hon en ungdomskärlek
och flyttade till Motala. Jag förträngde väl och låtsades
länge att jag inte brydde mig om det, men det har omedvetet
retat mig och sårat mig att hon flyttade ifrån sitt barn.
Sen är det ett annat problem som jag har tagit upp med
henne ett antal gånger, men tyvärr så tar hon inte till sig
det jag säger och jag känner mig allmänt irriterad och frustrerad.
Ibland känns det som att jag är föräldern*suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0