Boring!



Ååh, va kul det är att vara sjuk...NOT!
Vaknade i morse och nös massa gånger och
sen satte hostan igång. Jag vill bli frisk nu!

Igår så åt jag mat själv men sparade till Jeffrey så
han hade till efter sin träning. Och oj vad det var uppskattat.
Jag tror han sa tio gånger hur gott han tyckte det var:)
Jag är ju by any means ingen Mat-Tina i köket. Jag tycker
inte ens om att laga mat. Det är tråkigt. Men jag har väl
några rätter som jag kan få till. Och igår lagade jag en av dom.
Fläskotletterna blev perfekt stekta och såsen blev Yuuuuummi.
Tallriken var näst intill renslickad efter att Jeffrey var klar haha.
Han sa att det här var samma standard som hans mammas mat.
Oj, oj, oj, ingen dålig komplimang;) Jag blev i alla fall jätteglad.
Inte ofta man lyckas så man får ta till vara på det.


Kommentarer
Postat av: madeleine

Mm jag vet hur det känns. Hostan e helt oki för mig på dagarna men sedan på kvällen när jag ska sova så sätter den igång... det e inte mkt sömn man får. :( Hoppas på en bättre natt ikväll och hoppas du mår bättre snart med!

2006-09-29 @ 11:53:55
URL: http://madeleineparlais.blogspot.com/
Postat av: Dee

Madeleine: Ja, hostan tar på krafterna:( Vi får verkligen hoppas att vi blir friska snart:)

2006-09-29 @ 13:53:33
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0