Aj!!

Häromdagen tappade jag ett glas, jag trodde jag fått
upp alla bitar men tji fick jag. Idag snurrade jag runt
och kände en glasbit gräva sig in i trampdynan.
(Kanske inte heter trampdyna på människor men
whatever, ni fattar vad jag menar;) Det var mindre skönt.
Nu har jag fått strikta förhållningsorder av Jeffrey att alltid
använda tofflor inomhus. Jag hade inte planerat att
tappa massa glas för jämnan, men det var snällt av honom
att bry sig hihi.

Ännu en dag med besök av valpar på jobbet. Tog inga
bilder idag, ska inte tjata om dom, lovar. Men lika söta
var dom även idag. Satt med pappersjobb idag. Skulle
dokumentera innehållet i en specialväska. Jag kände
mig allmänt förvirrad men det gick bra till slut. Även
om det är kul med administrativa sysslor ibland så
är det jag lättast blir virrig(massa olika produktnamn
och siffror att hålla reda på) av så jag föredrar att
packa väskorna istället.

Jag borde egentligen städa nu eller laga mat men jag
har ingen ork så här sitter jag fast framför datorn*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0