Tisdag

Jag har huvudvärk men jag har tagit
tablett så den lär försvinna snart.
Annars har det varit en bra dag:)
Var med på kundbesök på jobbet idag.
Kul att jag får vara med på alla bitar
och se och lära mig. Chefen pratade
mycket under bilfärden och frågade mig
hur jag trivs och jag sa att jag trivs jättebra.
Han sa att han är så nöjd med mig och
tycker jag jobbar på jättebra. Han tog än en
gång upp det med att han vill att jag ska
fortsätta. Han vill verkligen lösa det så
han ska prata med AF om dom kan fixa
med lönebidrag och sen ska jag prata med
chefens dotter för hon vill ha nån som kan
stå i butiken hon ska öppna brevid hunddagiset.
Jag kommer jobba både i affären och på dagiset
då. Hon vill gärna ha nån med lite mer livserfarenhet
och som är ansvarsfull. Dom unga tjejerna som
jobbar på dagiset nu är det lite sådär med när det
gäller ansvar och sånt tydligen.
Men det kan ju bli kul, ha tre olika jobb;) Då har man
ju verkligen varierande uppgifter.
Det som är bra är att alla ligger nära varann. Nackdelen
blir ju att jag flyttar nu till årsskiftet så jag kommer få längre
till jobben men har man jobb man trivs med så kan man ju stå ut.
Så långt blir det ju inte.

Jeffrey och jag har spenderat hela dan tillsammans*mys* :)
Vi lagade en jättemumsig wok med lövbiff i strimlor och kokosmjölk.
Sen har vi bara tagit det lugnt och kollat på tv, pratat och knasat oss.
Nu skulle han hem och titta på en match med sin pappa. Själv ska
jag ta en dusch och sen ska jag titta på Desperate Housewifes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0