Onsdag

Jag har varit dålig på att blogga sista tiden jag vet.
Trött och fantasilös har jag varit. Va ovanligt;)
Igår träffade jag bästa vännen och gudsonen.
Mysigt att gosa med bebis. Han är så gullig!
Vi käkade vegetarisk buffé, promenerade på
Kungsholmen och var på sångsamling med lillen.
Han var så söt när han gungade med till musiken hihi.

Jag somnade som en klubbad oxe igår kväll. Sov och
rörde runt. Babblade och körde in nageln i hakan på mig
själv så nu har jag ett sår där. Va jag håller på.

Idag har jag jobbat, pratat med världens otrevligaste
biaaatch på Försäkringskassan*morr* Hem för lunch.
Iväg och träffade min nya handläggare på AF, sen vidare
till gymmet. Tränade bröst och mage idag.

Nu måste jag röja undan lite här. Pappa ska komma
över och mumsa middag:)


Kommentarer
Postat av: Pixie

Tack så mycket för komentaren, det var verkligen snällt och gjorde mig gladare:)
Sköt om dig!

2006-10-25 @ 18:07:02
URL: http://pixiepoo.blogg.se/
Postat av: Dee

Pixie: Så lite så. Kul att jag kunde göra dig gladare:)

2006-10-26 @ 07:28:59
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0