Luke I am your father



I helgen var jag svårt trött. Somnade mest hela tiden hihi.
En kväll så vaknade jag till efter en sovsession. Och Jeffrey
sa "Lyssna på det här älskling" Han hade spelat in på sin mobil.
Jag lyssnade och hörde 1: antingen Darth Vader som var på snabbbesök
i stockholm eller 2: en heavily sedated bulldog med astma. Jeffrey fann detta ljud
väldigt underhållande och hade svårt att sluta skratta. *fnys* Han
hade dessutom mage att påstå att det var jag som åstadkom detta oljud!
Så in conclusion: När jag är riktigt trött så andas jag vääldigt
djupt när jag sover. Jaha, då är det väl bara vänta tills man börjar snarka också:(
Är snarkning nåt man ärver förresten? Både mamma och pappa är
ganska bra på att dra timmerstockar så om det är ärftligt så ligger
jag med andra ord ganska risigt till.
Intresseklubben antecknar....

Kommentarer
Postat av: issa

haha usch jag är lite duktig på o snarka när jag är riktigt trött oxå. och när man är täppt i näsan. pinsamt!

2006-10-17 @ 19:31:19
URL: http://hallonpersika.blogg.se
Postat av: Dee

Issa: Jag har hållt mig till sött "snusande" som det kallas men det här var ju mer som en astmatisk hyperventilering så snarket är väl inte långt borta:S

2006-10-17 @ 23:03:57
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0