Ledig



Fredagar är jag ledig:) Nu sitter jag med en mumsig latte och
goda mackor i lugn och ro. Klockan 11 ska jag tvätta men Jeffrey
är här och ska hjälpa till så det är ok. Han ligger och sover fortfarande.
Jag har inget emot att äta frukost själv. Jag har ju min lilla tradition
med att äta frukost och läsa bloggar. How sad am I? Haha.

Igår på jobbet satt jag i en halvtimmes lång "konferens" på en livechat
med teknisk support i Usa. Chefen sa "Denise, du som är bra på engelska,
du får göra det här" Alltid kul när det är nåt man är bra på och kan hjälpa till.
Ibland känns det som jag inte är bra på mycket. Men jag vet att engelska, språk
och stavning och sånt är jag bra på i och för sig. Fråga mig inte om nåt med
matte bara, jag är sämst i världen på det:(  Det är konstigt att man är dålig på
att komma på saker man är bra på. Tror det mest är en kvinnogrej tyvärr. Vi tror
oftast inte tillräckligt på oss själva och ställer jättehöga krav på oss själva.
Jag är definitivt en perfektionist. Och det är skitjobbigt många gånger.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Men hallå. Jag läser också bloggar, typ så fort jag sitter vid datorn ^^, haha.

Jag har provat prata med en psykolog när jag gick i gymnasiet, men det var ingen höjdare tyckte jag :S Jag är dessutom inte den som öppnar mig för en okänd människa..jag klarar inte av det. För många spärrar i min hjärna :P

2006-10-13 @ 11:40:21
URL: http://wysteriia.blogg.se
Postat av: madeleine

hah.. ja jag e likadan. Engelska, stavning och sån't går jätte bra, men matte kan jag inte alls.. kan inte, gååår inte! :)

2006-10-13 @ 12:47:29
URL: http://madeleineparlais.blogspot.com/
Postat av: Dee

Wysteriia: Skönt att jag inte är ensam om det då;)
Du kan ju ha fått en dålig psykolog, jag fick det först men bytte. Men jag förstår om du har svårt att öppna dig för en okänd människa, då är det ju inte så lätt. Hoppas det fixar sig i alla fall.

Madeleine: Jag har verkligen en spärr. Jag är helt mongo när det kommer till matte. Jag kan knappt huvudräkning:( Pinsamt men sant.

2006-10-13 @ 13:51:11
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0