Utmanad

Blev utmanad av the Devil herself;)

1. Är jag nöjd med min ålder? Nej, jag vill vara forever young;) Men dom flesta
tror att jag är yngre så jag får väl vara nöjd ändå
2. Är jag nöjd med mitt utseende? Det händer
3. Är jag nöjd med min vikt? Ja, lite mer fett på armarna skulle inte skada
dock. Spinkorama.
4. Är jag nöjd med min kropp? Yup, lite mer definition bara sen är jag helnöjd
5. Är jag nöjd med min utbildning? Jag var så skoltrött så mina betyg är inte
mycket att hänga i julgranen tyvärr
6. Är jag nöjd med min arbetssituation? Im loving it:) Om jag bara kan få riktig anställning nu så
7. Är jag nöjd med min lön? Jag har aktivitetsersättning nu så nja, men jag
klarar mig så jag ska väl inte klaga.
8. Är jag nöjd med mitt civilstånd? Ja:) Trodde inte jag skulle kunna bli kär igen
9. Är jag nöjd med mitt sexliv? Very, very nöjd;)
10. Är jag nöjd med mitt boende? Jag älskar "min" lilla lya. Synd att jag bara hyr
i andra hand och ska flytta snart*buhu*
11. Är jag nöjd med mina kompisar? Ja, dom jag inte var nöjd med har jag gjort mig av med
12. Är jag nöjd med min bilsituation? Jag åker i den "blåa limon" haha (tunnelbanan)
13. Är jag nöjd över mina föräldrar? Jag älskar mina föräldrar men önskar att
mamma kunde lyssna på mig och ta tag i sitt liv.
14. Är jag nöjd med mig själv? Både ja och nej. Jag vet att jag är en bra
människa men  jag ställer för höga krav på mig själv jämt.
Perfektionist. Men jag jobbar på att älska mig själv bättre:)
15 Har jag ett liv? Ibland känns det inte som det haha Get a life Denise!!
16. Har jag haft modet att svara ärligt på dessa frågor But of course

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0