Kickboxing



Igår var jag på All style open. Kickboxingtävling.
En kompis till Jeffrey tävlade och vi var där för att
ge honom support;) Det gick jättebra för honom och
han vann sin viktklass. T är 1.93 och väger 101 kilo.
Pure muscles. Kan verka skräckinjagande men han
är verligen världens snällaste kille. Skulle inte skada
en fluga. Utanför ringen that is. Han ser bra ut dessutom.
Så ladies, är ni intresserade av en gentle giant så vet ni
vart han finns;) Hihi.
Efter galan så skulle gänget vidare och vi skulle ut och
festa. Men då hände en liten skitgrej så jag och Jeffrey
började bråka. Så det blev ingen utgång för honom och mig
utan vi promenerade och pratade istället. Jag var ledsen och grät.
Men efter mycket prat så blev vi sams igen.. Vi har verkligen bra
kommunikation:) Första gången jag har det i ett förhållande.
Igår natt medans jag sov så satt han uppe och skrev ett
brev till mig. Jag läste det idag och det var jättefint. Jag
tycker så mycket om min sötnos. Om vi bara fortsätter att
kommunicera och lyssna på varann och respektera varann
som vi gör så kommer det att fungera bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0