Happy:)



Im in damn good mood. Den här dagen har varit en bra dag.
Vi hade jättetrevligt. Vi var i Kista centrum och gick runt. Det var
mest jag och I som gick runt. Babblade och kollade i affärer.
I är en av Jeffreys tjejkompisar, hon är jättegullig och lätt att umgås
med. Vi åt i foodcourten också. I och jag åt wok och Jeffrey åt indiskt.
Sen stötte vi på D och V, babblade lite med dom. Sen kom T(kickboxarkillen
you know) Han är off the market nu by the way. Det är kul att han träffat en
tjej, han är en jättebra kille. Jag köpte en jättesöt liten apa till Jeffrey som han
hängde på sin mobil:) Va jag babblar osammanhängande haha. Men det känns
så bra att vara på så här bra humör och allt går bra. Nu väntar jag på att nåt
dåligt ska hända bara. Jag är sån, tror att jag inte får ha det för bra. Men så
ska man inte tänka! Don´t worry, be happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0