Dagens outfit

80190-392

Tröja med rosett  H&M
Gråa stuprörsjeans  Gina Tricot
Stövlar  Mixage
Kappa  H&M
Väska Lindex
Gubbkeps för att dölja min misslyckade färgning;)

Tråkig outfit idag men jag orkar inte tänka. Så tråkigt väder också:(
Tröjan är faktiskt söt men man ser inte rosetten. En gammal tröja,
säkert fem år som blivit liggande utan att bli använd men nu tycker jag
att den är riktigt cute. Väskan är min senast inköpta. Me likey:) Den är
mörkbrun men finns även i svart. Ska ge mig ut i det tråkiga vädret nu.
Jeffrey lånade mitt busskort så det blir till att gå men det rör sig inte om
såå långa sträckor. Ska se om jag hittar nåt kul. See ya later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0