Skam den som ger sig?

80190-32Ok, nu gör jag ett sista försök. Jag köpte Lóreal Sublime bronze
self-tanning gel Face and body igår. (Lite suddig bild) 
Den andra jag provade Lóreal Self-tanning dry spray mist var bra eftersom man slapp kladda med händer och bara kunde spraya men resultatet var väl inte så vidare bra, det är ju ganska svårt att hålla kolla på vart man sprayat. Det ledde till att jag har några mörkare fläckar på benen och resultatet i helhet syntes inte speciellt mycket. Den här gelen ska man ju kladda med händer då men å andra sidan så är den färgad så man ser resultatet direkt och det verkar ju bra. Fick även tips av en annan bloggerska(Tack Tesan aka Makemyday) att den ska vara bra, så jag är förhoppningsfull.
Jag återkommer med recension när jag provat. (Håll tummarna)
Det otroliga är att jag lyckats att få lite färg av solen, jag som trodde att jag var immun hihi.
Ni glömmer väl inte solskyddsfaktor när ni är ute i solen?! Viktigt viktigt!
Nu ska jag vila lite medans jag väntar på my cutiepie Mr J. Vi ska iväg och grilla med kompisar lite senare.
Ha en underbar dag och kväll i det vackra vädret y'all. Det planerar jag att ha;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har haft den hela vintern och tycker att den funkar jättebra!!! Fortsätter även nu, fast på kvällen bara eftersom den inte har solskyddsfaktor.

2006-06-14 @ 17:50:00
URL: http://vigifteross.blogg.se/linda
Postat av: Dee

Linda: Jag har bara provat den en gång än så länge men jag är nöjd faktiskt:) Min favorit hittills.

2006-06-14 @ 23:03:25
Postat av: modeamatören

Jag var inne själv på att köpa sprayan men bland annat efter din inlägg, kommer jag inte köpa den.

2006-06-21 @ 14:58:52
URL: http://modeamator.webblogg.se/
Postat av: Dee

Modeamatören: :) Det gör du rätt i. Satsa hellre på gelen då;)

2006-06-21 @ 17:14:43
Postat av: Tesan

Ah, såg inte att du köpt den förän nu! :)
Kul att du gillade den! :)

2006-07-31 @ 15:26:28
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: Dee

Tesan: Haha, bättre sent än aldrig;) Ja, den är bästa av alla jag provat. Kommer fortsätta använda den.

2006-07-31 @ 16:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0