Nothing to wear

Har en sån dag idag. Hur jag än letar i garderoben så hittar jag inget jag gillar. Skulle iväg och titta på Mr J:s match idag men det blev inget med det eftersom jag fick complete meltdown när det gällde outfit. Känner mig dessutom extra ful idag*suck* Dagens I-landsproblem. Jaja, jag stannar hemma och läser en bra bok istället, ungefär det enda jag har lust med just nu. Jobbade sista dan på praktiken idag också.
Känns tråkigt. Jag kommer sakna alla mina söta, gulliga vovvar:(
Nåt bra som hände idag var att mitt paket från Asos kom. Klänningen var fin, men skulle nog behöva sys
in lite över axlar och vid svanken, men annars jättefin.(Bild kommer) Skärpet var också fint.
80190-19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0