Gudson och feber

80190-33Idag spenderade jag tid med min underbare lille gudson. Han är 4 månader och sötare än socker:) Vi gosade massor, han skrattade så han tjöt när jag pussade honom på magen. Och låg och jollrade loss mest hela tiden. Sen lyckades han kräkas på mig också hihi, men vad gör det? När dom är så där små är det ju bara mjölk som kommer upp. Hade en härlig dag med the little bundle of joy, och hans mamma också såklart. Sen fick jag åka hem och ta hand om min älskling Mr J. Han har hög feber:( För ett par timmar sen var den uppe i 40 grader!! Jag blev jättenojig och sa nu åker vi till akuten. Jag ringde till Sjukvårdsupplysningen och fick lite info. Så nu har jag pysslat om honom hela kvällen. Febern är nere i "bara" 39,4 nu. Han ligger och sover så sött nu. Jag pussade honom på pannan nyss och han känns väldigt varm så jag ska gå och väcka honom nu och kolla tempen. Jag hoppas verkligen att vi slipper ett besök på akuten. Natti natti y'all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0