Bus

Appropå solen i mitt förra inlägg så har ju jag tyvärr en ganska
så blek hudton. Har inte lätt för att bli brun, fast jag håller mig ganska mycket ifrån solen i och för sig.
Rynkor you know;) Och hudcancer såklart. Men då är det ju bra att det finns hjälpmedel att ta till. I form av Bus. Jag vill bara passa på att varna för den på första bilden. Spray tan in a can. Jag trodde den skulle vara jättebra eftersom man ser färgen direkt när man sprayar. Tji fick jag. Helt värdelös. Man sprayar och sprayar och på vissa ställen syns det ingenting och på andra fastnar färgen i fjunet man har på kroppen så man ser ut som en apa. (Jag är by any means inte speciellt "hårig") Dessutom så "spottar" sprayen ibland så det blir små prickar. Nej, jag duschade av mig direkt. Kul att jag har två burkar nu till ingen användning! *suck*
Jag har också köpt Loreal´s spray tan, nu har jag sprayat mig med den. Den tar ju ett par timmar innan man ser resultat. Med min tur så blir det väl helt fläckigt. Eller annars syns det inte alls. Jag uppdaterar med spännande uppföljning;)


Kommentarer
Postat av: Persita

Oh! Måste se vad du tycker om den! =)

2006-06-09 @ 16:53:38
URL: http://persita.blogg.se
Postat av: Amanda

Den bästa brun-utan-solen är Åhléns egna märke "Å" som ger en perfekt gyllenbrun färg!

2006-06-09 @ 21:31:09
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Dee

Persita: Nu har jag sprayat ännu en gång eftersom det inte syntes nåt från första sprayningen. Lagom till imorgon lär jag väl se ut som en leopard haha.

Amanda: Tack för tipset:) Får prova den. Eller annars lägger jag ner hihi.

2006-06-09 @ 21:58:59
Postat av: Tesan

L´oréal har en jättebra färgad gel-lotion annars oxå. Då ser man ju direkt om det blir jämnt och den ger fin färg. Den har lite skimmer i sig oxå, så man blir både brun och lite skimrig, jättefint!
Har funderat på att testa den där sprayen oxå, så jag är nyfiken på din recension! :)

2006-06-12 @ 11:52:54
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: Dee

Tesan: Haha vilket sammanträffande. Jag tror att det är just den jag köpte igår. Jag har inte provat den än men det låter ju lovande:) Tack för tipset.

2006-06-12 @ 14:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0