Utmanad av Jocelyn

Om mig:

Sko/klädstorlek:
38 i skor 34,36 i toppar, 38 i byxor
Kurvig eller rak: Hm, lite kurvor har jag väl. Höfter och rumpa i alla fall;)
Kort eller långt hår: Långt
Brunt eller blont:
Brunett
Korta eller långa naglar: Ibland korta ibland liiite längre
Extensions eller utan: Utan tack
Designer eller kedja: Får bli kedja, har inte råd med annat just nu
Päls eller inte: NOT
Flats or heels: Både och men jag har en svaghet för att köpa heels
Öl, vin eller drink: Coca cola, dricker inte alkohol
OC a´la Bilson-style eller SATC a´la Carrie: Carrie
Vem är din förebild utseende mässigt: Jag tycker Kristin Kreuk
(som spelar Lana i Smallville) är otroligt vacker.
Vem är din förebild stilmässigt: Rachel Bilson, Jessica Alba
Vad har du i väskan: Läppglans, kvitton, mobil, busskort, pengar(jag ska skaffa
en plånbok, jag lovar) tuggummi, nycklar och massa annat tjafs
Var shoppar du helst: HM, Gina Tricot, Bik Bok, lite överallt
Senaste plagg du köpte: En klänning från Bik bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0