Trött och nere

 Så här känner jag mig just nu.
Jag har haft huvudvärk tre dagar i rad.
Känner mig allmänt seg. Vet inte om
jag håller på att bli sjuk. Men jag känner
mig nere också och är superkänslig.
Minsta lilla så grinar jag typ.

Jag har hoppat in och jobbat extra på
hunddagiset och det är ju mysigt att få
träffa vovvarna igen, men herregud va segt
det var att stänga. Det har jag inte gjort förut.
Ska jobba två dagar till nästa vecka, plus två
dagar i augusti. Alla stängningar, suck.
Jag har ju inte haft mycket kontakt med ägarna
innan, när jag gjorde min praktik, så hur kul
är det när man inte känner igen en enda som
kommer och ska hämta sina hundar? Jag
är ju dessutom väldigt dålig på ansikten så
även om det går flera dar så är det inte säkert att
jag känner igen dom. Im weird I know.

Idag är det först påhälsning av några vänner till Mr J
(vi ska på deras bröllop i augusti) Sen är det
grillning och firande av födelsedag av en annan
kompis i Hagaparken. Känner mig sådär lagom
taggad med min seghet och mitt deppiga tillstånd:(
Jaja, ska hoppa in i duschen nu och se om jag känner
mig lite bättre. Have a nice day y'all.

Uppdatering: Jag stannar hemma. Känner mig
lite yrslig så det är nog bättre att stanna hemma
och vila. 

Kommentarer
Postat av: Jocelyn

ojdå, låter som en riktig dipp i måendet:( du är inte gravid, månne? :)

2006-07-17 @ 22:29:53
URL: http://jocelyn.blogg.se
Postat av: Dee

Jocelyn: Man kan ju börja undra. Men jag äter ju p-piller och my time of the month tog precis slut för nån dag sen så jag borde inte vara det. Too bad för pojkvännen som skulle vara överlycklig om jag var det hihi.

2006-07-17 @ 22:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0