Tropisk hetta:)


Men jag klagar inte, jag skulle gärna ha
det så här året runt. Årstider är inte min grej.

En att sola i och en liten
 att slänga på sig vore inte helt fel.
Men just nu har jag inte råd att införskaffa nån ny bikini
eller beachdress heller för den delen. Varför är det alltid
så att när man inte har några pengar så är det just då man
vill ha och behöver som mest*suckar* Nåt jag måste köpa
är i alla fall ny solcremé, spelar ingen roll, det är ett måste.
Min gamla tog slut idag. Jag har inte bränt mig en enda gång i år:)
Inte för att jag är en sån som pressar men ändå. Jag är väldigt
sparsam med solande och har alltid varit. Men det har i sin tur lett
till att jag ser yngre ut än mina 31 år:) (Ok, gener spelar väl in också)


Tråkigt bara att dom inte säljer min favorit i sverige längre.
Den luktade mumsigt och hade skön konsistens.
Jag är ju inte säker på vad jag tål eller inte och jag orkar inte
prova, så det får bli tråkiga solcremén från apoteket:(
Jag kanske får ta mig tid i alla fall att prova och se
om jag tål nån annan. Börjar bli trött på den här klibbigheten
och tråkiga lukten. Eftersom man inte kan ha parfym på sig i solen
så vill man ju gärna ha en solcremé som luktar gott.
Bla, bla, bla dagens I-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: Vixx

Jag måste fråga, vart kommer den svarta bikinin ifrån?

2006-07-09 @ 15:38:01
URL: http://vixx.blogg.se
Postat av: Dee

Vixx: Den är från Victoria secrets hemsida.
www.victoriassecret.com. Välj Swim och kolla under Bandeau.

2006-07-09 @ 17:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0