Tisdag kväll



Blus: HM
Bikiniöverdel: Intersport
Jeansshorts: avklippta gamla Crocker
Leggings: HM
Skor: Ballerinas från Mixage


Dagens outfit. Det är ju en frickin konst att ta bild på sig
själv, därför blir bilderna som dom blir. Hoppas ni har
överseénde;) Kan inte påstå att jag trivdes så där jättemycket
i min outfit idag. Men nu för tiden så känns det inte som jag
trivs i några av mina kläder:(

Var på Mr J:s ena jobb idag och hjälpte till.
Han jobbar som Nanny till en 11-månaders liten tjej.
Hon är söt som socker och jättemysig. Jag hjälpte till
att mata, och läste saga. Sen blev det promenad i solskenet:)

Kände av mitt huvud på vägen hem:(
Kom hem och ringde mamma som jag inte pratat med
på länge. Hon mådde inget vidare alls. Hade varit hos läkaren.
Hon håller nog på att gå in i  väggen. Öroninflammation hade hon
dessutom. Får skicka ett gulligt kort till henne. (Mamma bor inte
i Stockholm)
Nu ska jag lägga mig framför tv:n och hoppas det kommer nåt bra
man kan somna till. Trött som en gnu är jag.

Nighty night y'all

Kommentarer
Postat av: Heléne

Cool outfit!

2006-07-20 @ 12:40:47
URL: http://twinkle.blogg.se
Postat av: Dee

Heléne: Tack:)

2006-07-20 @ 13:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0