The dress



Ignore the dammsugarmunstycke;)

Idag hade jag på mig min fyndklänning från Bik Bok
för första gången. Lite ovant med hellångt men bekvämt
måste jag säga. Tar väl lite tid att vänja sig.
Hade en mysig dag med älsklingen, vi gjorde inget
speciellt utan umgicks bara. Han brände musik och
packade inför resan imorgon. Det är bröllop i Malmö
i helgen. Jag skulle egentligen följt med men hittade
ingen "pippivakt" så jag stannar hemma. Kan ju inte
lämna min lilla "bebis" ensam i tre, fyra dar.
Nu är jag nyss hemkommen och ska läsa bloggar
och slötitta på tv och sen sussa.  Så nighty night y'all.

Kommentarer
Postat av: Jocelyn

fint! ja, man är ju lite ovan vid hellångt nuförtiden men jag tycker det är snyggt! :)

2006-07-28 @ 09:49:21
URL: http://jocelyn.blogg.se
Postat av: Dee

Jocelyn:Tack:)

2006-07-28 @ 11:58:22
Postat av: Sandra

Gud vad fin klänningen var!! Underbar med den markerade midjan! Och jag förstår dig verkligen angående spindeln! Det är det värsta jag vet! Hatar spindlar över allt annat!!

2006-07-30 @ 16:55:59
URL: http://zazzriz.blogg.se
Postat av: Dee

Sandra: Tack:) Ja, dom är sååå läbbiga. Jag går fortfarande runt och är rädd:(

2006-07-30 @ 17:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0