Söndag



Top  Indiska
Jeans  Gina Tricot
Ballerinas  Indiska


Var inne en liten runda i stan idag. Det är tortyr.
Jag måste hålla i pengarna men det är ju så svårt
när man bara vill shoppa. Jag såg 5,6 par skor som
jag kunde tänka mig. Och alla mer eller mindre högklackade
såklart. Jag måste köpa på mig mer låga! Men jag var duktig
och kom hem utan nåt alls. Köpte inte ens min sedvanliga
Vanilla latte. Bestämde mig för att jag lika bra kan dricka en hemma.
Så nu ska jag göra i ordning mig en. Mums.

Saknar Mr J gör jag också. Han har varit borta sen i fredags.
Inte speciellt länge jag vet, men jag saknar honom ändå.
Han kommer hem imorgon. Tur att jag inte följde med ändå.
Då hade jag fått sitta utan honom hela tiden. Han åkte bara
runt och gjorde massa ärenden hela tiden. Han såg inte ens
vigselakten. Jaja, han kommer hem imorgon i alla fall:)

Kommentarer
Postat av: Emilee

Toppen var jättefin. Måste spana efter den på Indiska :)

2006-07-30 @ 17:33:55
URL: http://www.emilee.blogg.se
Postat av: Dee

Emilie: Tack:) Tyvärr så köpte jag den förra året:(
Men det finns säkert liknande både på Indiska och andra ställen.

2006-07-30 @ 17:35:58
Postat av: Sara

Är jeansen från Ginatricot bra, eller töjer de ut sig och håller på?

2006-08-02 @ 14:21:29
URL: http://outrageous.blogg.se
Postat av: Dee

Sara: Just dom här gråa är superbra. Töjer sig inte alls:) Har ett par andra från Gina Tricot också, som är jättefina men som töjer sig.

2006-08-02 @ 15:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0