Småshopping



Ljusrosa bh från Lindex
Hallonrosa bh från Lindex
Toning Chocolate från HM


Var och shoppade lite nödvändiga småsaker idag.
Nya  basic bh:ar behövde jag. Och dom här två var
söta:)Köpte handtvål och ny mascara också. Max Factor 
Masterpiece. Min vanliga som jag är nöjd med.
Tona håret skulle jag behöva göra och tänkte
prova den här toningen. Men egentligen skulle jag
nog behöva klippa mig först. Jag skulle vilja färga
håret hos frisören men det är ju så god damn dyrt.
Får se om jag kan komma iväg och klippa mig i alla fall.

Sitter och väntar på min älskling. Jag har inte hört nåt på
hela dan och jag kan inte hjälpa det men jag blir så orolig.
Blir ju inte bättre av att hans mobil inte går att nå för tillfället:(
Jag ska försöka ringa nu igen. Ska fixa mig en vanilla latte också.

Uppdatering: Älsklingen var utom fara. Men väldigt trött.
Dessutom ska han jobba natt idag. Stackare.




Kommentarer
Postat av: Emmisen

Den toning är kanon tycker jag =) Hoppas det blir bra!

2006-07-31 @ 21:19:31
URL: http://emmisen.blogg.se
Postat av: Emmisen

toningen menar jag ju =)

2006-07-31 @ 21:19:43
URL: http://emmisen.blogg.se
Postat av: Dee

Emmisen: Det var faktiskt av dig jag fick ideén till att prova den;)

2006-07-31 @ 22:09:30
Postat av: Sandra

Visst blir man orolig ibland när de inte svarar. Man målar upp värsta skräckscenariot och sedan visar det sig att de typ duschade och inte kunde svara! Tänk hur man ska vara när man har barn!

2006-08-01 @ 18:21:24
URL: http://zazzriz.blogg.se
Postat av: Dee

Sandra: Haha eller hur? Jag kommer ju bli hönsmamman nummer 1.

2006-08-01 @ 20:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0