Books

 Det blev böcker i present
till kära vännen L. Alltid ett ganska säkert
kort. Jag gick runt som en fåne mest
överallt och hittade bara massa saker
jag själv ville ha, men inget till L.
Till slut så fick det bli böcker.
Två till henne och en till mig;) hihi.
Jag behåller En shopaholics bekännelser.
Eftersom jag själv är en shopaholic så
kan det vara nyttigt att läsa den här boken.

Jag har sån otrolig abstinens just nu
när det gäller shopping. Jag har dåligt
om slantar den här månaden. Och nu får
det vara slutnallat från sparkontot.

Nu har jag ont i fötterna efter allt gående.
Ont i ryggen med, och huvudet börjar
spänna lite. Ska dricka massa vatten och
lägga mig och ta en liten siesta nu.


Kommentarer
Postat av: frida

visst kliar det som mest i shoppingfingrarna när man inte får shoppa! Man vill ju ha nytt jämt!
Hoppas hon blev glad för presenten. Det hade jag blivit iaf =)

2006-07-13 @ 23:58:30
URL: http://fridaemelie.blogg.se/
Postat av: Dee

Frida: Ja, det är sjukt hur mycket det kliar när man inte får! Ja, hon blev glad, men den ena boken hade hon redan så vi gick och böt:)

2006-07-14 @ 21:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0