X:mas shopping

80190-462

Var och införskaffade julklappar idag(det var på tiden) Fast det blev
bara två stycken idag. En plånbok till pappsen och ---------till Jeffrey.
Skulle köpt en till till honom men det får bli efter jul för det var för joxigt
att köpa idag. Fick tänka om angående den ena klappen också för tror
ni inte att han envisas med att gå och köpa just en av sakerna jag tänkt
köpa? Jaja, men det löste sig i alla fall, nu får han nåt annat som han säkert
blir glad åt. Hoppas jag. Klappen till svärmor ska vi kolla upp imorgon eller fredag.
Jeffrey skulle förhöra sin pappa också om vad han önskar sig. Min mamma får
vänta tills efter jul för nu hinner inte nåt komma fram i tid i alla fall. Linda och jag
bestämde att vi struntar i att ge varann klappar, vi ger på födelsedagar bara
istället. Men lilla gudsonen ska såklart få, men han får efter jul när dom kommit
tillbaka. Nu värker mina trötta fötter, dom gillade inte att gå runt på stan i
högklackat idag. Skulle vara skönt med ett fotbad och fotmassage, men jag
måste fixa mat till lunchen imorgon*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0