Sleepy



Ungefär så här trött är jag. Ännu en hektisk dag på jobbet.
Men kul förstås. Nästa vecka ska vi skriva anställningspapper:)
Det skulle vara underbart att ta en dusch och hoppa i mjukiskläder
och bara softa hela kvällen famför tv:n..men det kan jag glömma.
Ikväll ska vi till min lillebror och hans tjej och käka middag. Vilket
såklart är jättetrevligt. Dom får stå ut med att jag gäspar lite.
Dom hämtade en valp förra helgen så jag ska gooooosa massor
med lilla Nelson som han heter. En svart labrador. Mysigt:)
Min smarta pojkvän har såklart bokat in nåt annat också för han
glömde att vi skulle till brorsan. Så han kommer väl insistera på
att vi ska till en inflyttningsfest efter vi varit hos lillebror. Får se om
jag orkar. Nu ska jag ta en liten powernap sen ska jag fixa mig.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, vilken söt bild!

2006-12-02 @ 20:09:36
URL: http://tasteofme.blogg.se
Postat av: Dee

Josefine: Hihi, visst är den;)

2006-12-02 @ 20:13:59
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0