Pressy

80190-447

Jeffrey ville absolut inte att jag skulle berätta vad jag fick i födelsedagspresent
men det tänker jag göra ändå (lipar till älskling) Han sa "Men då kommer dom
bara säga att jag köpte present till mig själv, men jag har ju faktiskt eget system
hemma" Haha, hur söt är inte han då? Han tror att jag inte gillar min present alls.
Grejen är att när jag öppnade paketet så fattade jag först inte vad det var. Och
sen hade jag inte väntat mig nåt sånt. Men jag är faktiskt jätteglad, det är
gryyymt ljud. Det är alltså baslåda och högtalare till dator jag fått. Just den här
har tydligen fått bästa betyg också. Nu kan jag äntligen lyssna hööögt på min
musik. Jag har ju det mesta av min musik på datorn och det har varit så tråkigt
när man inte kunde lyssna högt:( Men det kan jag definitivt göra nu:)
Tack "Skling" Mwaah!!!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Det där är nått jag hade behövt! Jag har såna där gamla högtalare som följde med datorn..som dessutom är typ 8 år gamla..^^, Inte så bra ljud direkt...:P

2006-12-12 @ 00:08:19
URL: http://wysteriia.blogg.se
Postat av: Dee

Wysteriia: Hihi, nej det kan jag tänka mig. Jag har bärbar så mitt ljud var ju inte mycket att skryta med heller.

2006-12-12 @ 07:42:04
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0