Cut it out

80190-429

Jag både måste och vill klippa mig. Det har gått alldeles för lång tid
sedan jag klippte mig.(över ett halvår) Men att gå och klippa mig är en
sak jag har svårt för. Jag har problem med panikångest(nu var det länge
sen tack och lov, ta i trä) Men varje gång klippning kommer på tapeten så
blir jag nervös. Det har hänt två gånger när jag klippt mig att jag fått
panikångest. Det var länge sen, men det sitter i ändå:( Jag är så orolig att jag
ska få det när jag sitter där. För er som vet hur det är att ha panikångest så
vet ni att det inte är nån höjdare. Jag gillar inte situationen med att "tvingas"
sitta på ett ställe en bestämd tid. Just för att klippningen måste ju bli klar så jag
kan inte gå när jag vill. En annan miljö jag undviker är flygplan, där är jag
verkligen "trapped". Jag har inte varit utomlands på fyra år:( Men de senaste
åren har min panikångest hållit sig ganska lugn men just flygresor känner jag
mig fortfarande lite tveksam till. Jag är inte crazy about flying överlag. Men jag vill
ju självklart kunna resa igen så jag ska jobba på att våga flyga igen.
Men först måste jag våga klippa mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0