Sömnproblem

80190-188

Jag har verkligen sömnproblem.Somnar inte förräns
vid två på nätterna men vaknar ändå tidigt. Två morgnar i rad har
jag vaknat jättetidigt och inte kunnat somna om. I morse
vaknade jag kvart i fem liksom. Jättekul att ligga och vrida sig
och glo på tråkiga tv-program..not. Om jag inte vaknar jättetidigt
så vaknar jag typ tre, fyra ggr varje natt och är uppe och kissar.
Också jääätteroligt. Ska strax krypa ner och hoppas jag kan somna
tidigare ikväll.

Idag spenderade jag eftermiddagen med bästa vännen L och min
underbara lilla gudson. Härligt som alltid. Men jag hade en crappy day
när inget kändes fint och man helst ville undvika speglar. Det är lustigt
att det är just då man får höra motsatsen. Jeffrey satt och tittade på mig
och sa helt plötsligt: Du är vacker. :) Det är väl just såna här dagar man
behöver få höra det. Nej, nu ska jag gå och tvätta ansiktet och borsta tänderna
och sen krypa ner. Nighty night yáll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0