Gaaahhh!!!

But for the love of god!! Kan inte bara alla världens spindlar leave
me the fuck alone?? (pardon my french) Ännu en skräckupplevelse
inatt. Jag la mig ju tidigare igår och hade lyckats somna. När jag
helt plötsligt vaknar, vet inte varför men vaknar och tittar på väggen.
Jag kan inte ha varit riktigt vaken egentligen för jag tittar och tror mig
se en spindel. Reser mig upp och går ur sängen, tänder lampan och
visst, där sitter det en spindel. Eeeewwww!!. Efter det sitter jag i soffan
och skakar och har konstant gåshud:( Jag ringer Jeffrey och frågar om
han kan komma och  hjälpa mig. Han tar nattbussen och jag sitter i
soffan och försöker ha koll på spindeln.*ryser*
Den sitter kvar, men helt plötsligt är den borta!! Det är såå kul att
gå och titta efter en spindel  när man har svår fobi, men jag måste ändå
veta vart den har tagit vägen. Då ser jag att den har krypit
ner och satt sig på kudden. Bläää! Tänk om jag inte vaknat
när jag gjorde. Jag är livrädd men tänker att jag måste hindra den från
att ta sig vidare. Jag hämtar durkslaget och lägger över (slänger snarare)
Sen kryper jag upp i soffan igen med min konstanta gårhud och sitter och
väntar på Jeffrey. Han kommer till slut. Men tror ni inte att den j****ln är borta igen?!
Det blir till att lyfta upp hela sängen, vilket inte är det lättaste eftersom jag har
sovalkov. Jag är tvungen att hålla upp sängen medans Jeffrey ligger och letar.
Helt plötsligt säger han Här är den. Aaaahh, säger jag och får värsta svettningen
och vill bara släppa sängen. Men det kan jag ju inte göra eftersom Jeffrey är
där under. J mosar den. Fastän jag hatar spindlar så tycker jag inte om att man
dödar dom, men just då var jag så jäkla trött på allt vad spindlar heter och trött
överhuvudtaget så jag orkar inte bry mig.  Klockan hann ju bli halv tre innan jag
somnar igen. Drömmer att det sitter en knytnävsstor spindel på väggen
och vaknar av att jag kastar täcket över huvudet. Sen sover och vaknar
jag till och från under natten. Så jag är ju så där lagom pigg idag:(
Dessutom har mitt ena öga kliat ända sen igår så ögonlocket är svullet. Ain't life grand?


Kommentarer
Postat av: Sara

Usch =/ HATA spindlar, och alla smådjur.

Brukar få fightas med nattfjärilar på nätterna, och då sitter jag också i ett hörn med gåshud. ;(

2006-08-31 @ 21:04:18
URL: http://outrageous.blogg.se
Postat av: Dee

Sara: Usch, nattfjärilar är läbbiga dom med. Fan ska alla kryp in och göra kan man undra.

2006-08-31 @ 22:49:23
URL: http://deelight.blogg.se
Postat av: Nicky

Shit!
Jag hatar kryp(vem gör inte det) men just spindlar har jag lyckats utveckla ett eget litet fobi till. Kallsvettas och vill bara börja gråta och hela kroppen kliar.. Det är förj*vligt!!!
TUR att du vaknade när du vaknade!!!!
Kill the bastards :P
*ryser*

Kram

2006-09-02 @ 08:48:42
URL: http://shinylicious.blogg.se
Postat av: Dee

Nicky: Ja, usch, det är verkligen jobbigt att ha fobi:( Men jag hade "tur" den här gången, förra gången satt den på mig!! Värsta jag varit med om.
Vi får väl gå i terapi;) det ska ju kunna att bli av med fobin. Kram

2006-09-02 @ 11:18:41
URL: http://deelight.blogg.se
Postat av: pang

Bästa knepet är DAMMSUGAREN, du har ett skönt avstånd från krypet och det försvinner ur din åsyn på en halv sekund. Dammsugaren har förändrat mitt liv.

2006-09-03 @ 20:13:55
URL: http://pangdudog.blogg.se
Postat av: Dee

Pang: Ja, det är ungefär det enda jag vågar göra.
Haha, "Dammsugaren har förändrat mitt liv" Youré funny:)

2006-09-03 @ 20:50:24
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0